🚚 Darmowa dostawa

Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od dostarczenia zakupu minęło więcej niż 14 dni, niestety nie będziemy w stanie zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby produkt mógł zostać zwrócony, musi być nieużywany i znajdować się w stanie, w jakim został dostarczony. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre rodzaje towarów nie mogą zostać zwrócone. Na przykład nie można zwracać towarów łatwo psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Podobnie, nie przyjmujemy produktów intymnych lub sanitarnych, materiałów lub substancji niebezpiecznych ani łatwopalnych cieczy lub gazów.

Inne przedmioty, których nie można zwrócić

  • Karty podarunkowe
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej

Do dokonania zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Nie należy zwracać zakupionego produktu do producenta.

W niektórych przypadkach przyznawane są tylko częściowe zwroty kosztów: (w stosownych przypadkach)

  • Książki noszące wyraźne ślady użytkowania
  • Otwarte płyty CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety audio lub płyty winylowe.
  • Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, które są uszkodzone lub którym brakuje części z powodu, który nie jest spowodowany błędem z naszej strony.
  • Wszelkie przedmioty zwrócone później niż 14 dni po dostawie

Ewentualne zwroty kosztów

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Poinformujemy również, czy zwrot został zatwierdzony, czy odrzucony.

W przypadku zatwierdzenia, zwrot zostanie przetworzony, a pierwotna karta kredytowa lub metoda płatności zostanie automatycznie uznana w ciągu kilku dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty (w stosownych przypadkach)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, sprawdź najpierw swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, ponieważ oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często musi upłynąć pewien czas.

Jeśli wykonałeś wszystkie te kroki i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Produkty na wyprzedaży lub w promocji (w stosownych przypadkach)

Tylko produkty w normalnej cenie podlegają zwrotowi. Niestety, produkty wyprzedażowe lub promocyjne nie podlegają zwrotowi.

Wymiana (w stosownych przypadkach)

Wymienimy tylko te produkty, które są początkowo wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić swój produkt na taki sam, napisz do nas na adres [email protected].

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt upominkowy o wartości zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, kupon upominkowy zostanie wysłany pocztą.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba, która zrobiła prezent, wysłała zamówienie do siebie z zamiarem zwrócenia go później, wyślemy jej zwrot pieniędzy, a ona będzie wiedziała, że zwróciłeś jej prezent.

Wysyłka

Użytkownik ponosi koszty wysyłki związane ze zwrotem produktu. Nie podlegają one zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony.

W zależności od miejsca zamieszkania czas oczekiwania na otrzymanie wymienionego produktu może się różnić.

W przypadku wysyłki przedmiotu o wartości przekraczającej 75 € zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia lub ubezpieczenie przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

Niskie ceny przez cały rok

Części wysokiej jakości w niskich cenach

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa na terenie Polski i Europy!

100% bezpieczna płatność

Kartą kredytową, Paypal, Apple Pay lub Google Pay

Obsługa klienta

Pomoc przez 6 dni w tygodniu
Odpowiedź w ciągu 24 godzin